1. Garantijas laikā pircējam ir tiesības uz bezmaksas mobilā aprīkojuma remontu vai nomaiņu.
2. Garantijas serviss tiek nodrošināts tikai uzrādot rēķinu un garantijas čeku ar derīgu Smartspot.lv iegādāto mobilo ierīču IMEI/Sērijas numuru.
3. Garantijas servisam mobilās iekārtas jāpiegādā drošā iepakojumā.
4. Garantijas serviss ir bezmaksas tikai norādītajā garantijas periodā.
5. Garantijas serviss netiks nodrošināts bez maksas, ja defektus izraisījuši:
• Mehāniskie bojājumi, nolietojuma pazīmes.
• Nesertificēts remonts.
• Tālruņu baterijas tiek uzskatītas par lietotu daļu, un uz tām neattiecas garantija.
• Lietošana nepiemērotos vides apstākļos.
• Svešķermeņi, vielas, šķidrumi un citas antivielas, kas iekļuvušas ierīces iekšpusē.
• Dabas katastrofas, ugunsgrēks, kā arī sadzīves faktori.
• Neatbilstošs barošanas avots (attiecas uz baterijām), telekomunikāciju tīkli (mobilās iekārtas ir pielāgotas lietošanai visās ES valstīs), kas neatbilst valsts standartiem.
• Nesertificētas programmatūras (ROOT, Jailbreak), vīrusu un citas neatļautas programmatūras/programmu izmantošana.
• Mobilā aprīkojuma ļaunprātīga izmantošana.
6. Garantija neattiecas uz programmatūru un informāciju, kas glabājas mobilajās atmiņas ierīcēs. Mēs iesakām izveidot informācijas kopiju un regulāri to atjaunināt.
7. Bezmaksas garantijas serviss nav spēkā, ja ir bojātas ārējās skrūves, mitruma uzlīmes (katras mobilās ierīces iekšpusē).
Lai veiktu programmatūras apkopi un pēc garantijas remontu, pircējs var personīgi sazināties ar Smartspot.lv komandu.
8. . Kad saņemat pasūtījumu no kurjera, lūdzu, pievērsiet uzmanību ārējam iepakojumam – ja jums ir aizdomas, ka iepakojums ir bojāts – lūdzu, atzīmējiet visas neatbilstības pieņemšanas dokumentā un sastādiet ziņojumu kurjera klātbūtnē. Ja produkts ir bojāts pēc tam, kad esat parakstījis nodošanas-pieņemšanas dokumentu, mēs nevaram uzņemties atbildību par to, ka produkts vai iepakojums ir bojāts vai nav pareizā stāvoklī. Šādā gadījumā kvalitātes garantija tiek piemērota tikai ražošanas defektu gadījumā.