- Pircējam ir tiesības atteikties no interneta veikalā pirktām precēm 14 dienu laikā no iegādes brīža. Atgrieztās Preces vizuālajam stāvoklim, lietošanas īpašībām un preces marķējumam ir jābūt tādam pašam, kā piegādes brīdī. Prece ir jāatgriež iepakojumā, kurā tā tika piegādāta un pilnā komplektācijā.
- Saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu, Pārdevējam ir tiesības piemērot atgrieztās preces defekta kompensāciju – noteiktos gadījumos, ja Prece tika atgriezta citā iepakojumā, iepakojums ir nopietni bojāts, precei ir lietošanas pazīmes, piemēram, skrāpējumi vai tamlīdzīgi defekti.
- Pircējs nevar attiekties vai atgriezt Preces ar individuālām īpašībām, ja atgriežamo preci izmantot var tikai Pircējs, kurš to ir iegādājies.
- Pircējs ir atbildīgs par iegādātās Preces kvalitāti un drošību 14 dienu atgriešanas periodā.
- Pircējs apzinās un apstiprina, ka pēc Preces lietošanas uzsākšanas, Prece atbilst pasūtītajai un to atgriezt nav iespējams.
- Pircējam ir tiesības veikt Preces apmaiņu 14 dienu laikā pēc Preces piegādes brīža, ja Preces izmēri, krāsa, forma vai parametri neatbilst pasūtītajam. Precei ir jābūt tās oriģinālajā izskatā (bez lietošanas pazīmēm) un iepakojumā, ar kuru prece bija piegādāta.
- Gadījumos, ja Pircējs vēlas Preces apmaiņu, taču cenas atšķiras, Pircējam ir jāapmaksā cenu starpība. Cenu starpību apmaksu varat veikt ar bankas pārskaitījumu.
- Ja Preču apmaiņas brīdī Pārdevējam nav pieejama līdzīga Prece, Pircējam ir tiesības atteikties ievērot šos Noteikumus un pieprasīt naudas atgriešanu par Preci (izņemot piegādes izmaksas).
- Lai veiktu Preces atgriešanu vai apmaiņu, Pircējam ir jāaizpilda iesniegums brīvā formātā, kas jāieliek sūtījumā. Iesniegumā jānorāda Preces nosaukums, Pasūtījuma numurs un iemesls, kāpēc vēlaties Preci atgriezt vai apmainīt.
- Naudas atgriešana tiek veikta uz Pircēja norādīto bankas kontu.
Kvalitatīvas preces atgriešana:
- Par kvalitatīvas preces atgriešanu ir atbildīgs pircējs. Pircējs nodrošina kvalitatīvas preces piegādi ar kurjeru starpniecību vai uz pakomātu patstāvīgi.
- Atgriežot kvalitatīvu preci, Pircējam ir jāaizpilda preces atgriešanas forma un jāpievieno tā sūtījumā. Atgriešanas forma var būt iesniegta brīvā formātā. Atgriešanas informācijā ir jānorāda kvalitatīvas preces atgriešanas iemesls, pasūtījuma numur, produkta nosaukums un Pircēja bankas konts, no kura tika veikts maksājums.
SVARĪGI: Atgriešanas izmaksas sedz Pircējs.
Atgriešanas adrese: Žemaites gatve 22-305, Vilnius, LT-03201, Lietuva