Vispārīgie noteikumi

Jēdzieni

  • Klients – fiziska vai juridiska persona, kas veic pasūtījumu interneta veikalā SmartSpot.lv un ir pasūtītās preces saņēmējs. SmartSpot.lv interneta veikalā iegādātās preces izmanto savām vajadzībām, ģimenes locekļu vajadzībām vai citiem mērķiem.
  • Pārdevējs – UAB Mediafrontas
  • Veikals – SmartSpot.lv
  • Interneta veikals – mājas lapa ar linku www.smartspot.lv. Šajā interneta veikalā Klientam tiek piedāvātas Pārdevēja preces, pasūtīto preču apmaksas un piegādes nosacījumi.
  • Mājas lapa – SmartSpot.lv
  • Prece – taustāma prece, kas ir apgrozībā tirgū un tiek piedāvāta pārdošanai interneta veikalā.
  • Pasūtījums – korekti izveidots pasūtījums interneta veikalā, lai iegādātos Preces un piegādātu tās uz Pasūtītāja norādīto adresi.
  • Piegādes dienests – Pārdevēja partneris, kas veic trešās puses pakalpojumus un piegādā pasūtījumu Pircējam.
  • Klientu apkalpošanas dienests – Pārdevēja, vai pilnvarota kompānija, kas veic Klientu apkalpošanu, seko līdzi pasūtījumu kvalitātei un apstrādei.
  • Ārējās tīmekļa vietnes – citas vietnes, kuru linki tiek norādīti interneta veikalā SmartSpot.lv

Vispārīgi noteikumi

1.1. Veicot pasūtījumu interneta veikalā SmartSpot.lv, Klients piekrīt izmantošanas noteikumiem (turpāk tekstā – Noteikumi), kas norādīti tekstā zemāk.

1.2. Mājas lapā norādītā informācija, Izmantošanas noteikumi, Preču apraksts ir publiski pieejama.

1.3. Visas attiecības starp Pasūtītāju un Pārdevēju regulā Latvijas Republikas likumi.

1.4. Pārdevējam ir tiesības labot vai mainīt šos Noteikumus.

Reģistrācija

2.1. Apstrādei tiek pieņemti tikai reģistrētu lietotāju (Klientu) pasūtījumi.

2.2. Pārdevējs nav atbildīgs par Klienta norādītās informācijas precizitāti un pareizību.



2.3. Klients apņemas neizpaust savu lietotāja vārdu un paroli, kura norādīta reģistrācijas formā. Ja Klientam ir aizdomas, ka tā lietotāja vārds vai parole ir izpausta, vai aizdomas, ka to izmanto trešā persona, Klientam ir pienākums nekavējoties informēt Pārdevēju. Klientam ir jāraksta e-pasts Klientu apkalpošanas dienestam. E-pasts ir jāsūta no e-pasta adreses, kura norādīta reģistrācijas formā.

Pasūtījumu apstrāde un to izpildes termiņi

3.1. Klients var veikt Pasūtījumu, kad ir izvēlējies sev tīkamāko Preci. Klientam ir jāpievieno izvēlētā prece pirkumu grozā.

3.2. Veicot pasūtījumu, Klientam ir jānorāda sekojošā informācija:

  • Saņēmēja vārds, uzvārds/nosaukums.
  • Piegādes adrese
  • Kontakttālrunis
  • E-pasta adrese

3.3. Pēc veiksmīgas Pasūtījuma veikšanas, Klients saņem e-pastu ar infromāciju par Pasūtījuma statusu. Pasūtījuma statuss norāda, kāds ir Klienta pasūtījuma apstrādes posms.

3.4. Ja Klients ir pasūtījis vairāk Preču, nekā ir pieejams Pārdevēja noliktavā, Pārdevējs par to informē Klientu, nosūtot e-pastu uz reģistrācijas formā norādītjo e-pasta adresi. Klientam ir tiesības apmaksāt un saņemt tik preču, cik ir pieejams Pārdevēja noliktavā, vai arī atcelt pasūtījumu. Tāpat, kā alternatīvs risinājums var būt piedāvāts saņemt pasūtītās preces pēc īpaša pasūtījuma, taču šajā gadījumā piegāde var aizņemt vairāk laika, nekā norādīts mājas lapā. Ja Klients nesaskaņo savu lēmumu ar Pārdevēju 7 darba dienu laikā, Pārdevējam ir tiesības atcelt Klienta pasūtījumu.

3.5. Klientam ir tiesības izvēlēties vienu apmaksas veidu (vairāk informācijas šo noteikumu 5. sadaļā).

3.6. Gadījumos, ja Pārdevēja noliktā nav pieejams nepieciešamais preces daudzums, tajā skaitā Pārdevējam neatkarīgu iemeslu dēļ, Pārdevējam ir tiesības atcelt Pasūtījumu vai izdzēst no Pasūtījuma trūkstošo Preci. Pārdevējs apņemās informēt Klientu, nosūtot e-pastu uz Klienta reģistrācijas formā norādīto e-pasta adresi.

3.7. Interneta veikalā SmartSpot.lv sniegtajiem Preču aprakstiem ir informatīvs raksturs, un šīs informācijas izmantošana nerada tiesisku saikni starp apmeklētāju un interneta veikala īpašnieku. Preces apraksts var neatbilst klienta kritērijiem attiecībā uz sniegto informāciju.

3.8. Visos gadījumos tiek uzstatīts, ka Klients ir iepazinies ar Noteikumiem pasūtījuma veikšanas brīdī un piekrīt Noteikumiem.

Piegāde

4.1. Pārdevējs apņemas piegādāt Pasūtījumu 3-4 darba dienu laikā no Pasūtījuma apstiprinājuma brīža. Šis termiņš var būt mainīts, ja SmartSpot.lv noliktavā nav pieejamas pasūtītās preces, un Klientam ir sniegta informācija par preču trūkumu. Tāpat, Klients apstiprina, ka piegāde var aizkavēties neparedzētu iemeslu dēļ. Šajā gadījumā SmartSpot.lv sazinās ar Klientu un vienojas par jauno piegādes laiku. Preces tiek piegādātas pa visu Latvijas teritoriju.

4.2. Pārdevējs dara visu iespējamo, lai ievērotu norādītos piegādes termiņus, tomēr Preču piegāde var aizkavēties no Pārdevēja neatkarīgu iemeslu dēļ.

4.3. Klients apņemas pats pieņemt Preces. Gadījumā, ja Klients nevar pats pieņemt Preces un Preces tiek piegādātas uz adresi, kas norādīta, pamatojoties uz Klienta sniegto informāciju, Klientam nav tiesību iesniegt sūdzību pret SmartSpot.lv par nepareizu Preču piegādi.

4.4. Visos gadījumos, kad kurjeris piegādā preci Klientam, taču sūtījuma iepakojums ir bojāts, slapjš vai savādāk deformēts, Klients apņemās šo informāciju norādīt saņemšanas lapā (ierakstot komentāru) vai arī parakstīt atsevišķu dokumentu par bojātu iepakojumu. Klientam ir jāveic šīs darbības Kurjera klātbūtnē. Ja Klients nav iesniedzis pretenziju Kurjerism, SmartSpot.lv nevar nest atbildību par piegādāto Preču kvalitāti.

4.5. Gadījumos, ka pieņemot preces Klients pamana, ka sūtījumā ir nepareizas preces, vai prece neatbilst pasūtītajam izmēram, krāsai vai citiem parametriem, Klients apņemās nekavējoties informēt SmartSpot.lv.

4.6. Pēc pasūtījuma pieņemšanas, visa atbildība par Preci tiek nodota Klientam.

4.7. Gadījumos, ja Prece nav piegādāta Klientam, jo bija pazaudēta piegādes laikā, Pārdevējs atgriež klientam naudu par nepiegādāto Preci un piegādi tikai tad, kad ir saņēmuši kompensāciju no kurjeru dienestiem.

4.8. Pasūtījums tiek piegādāts Klientam vai Pasūtījuma laikā norādītajai personai.

Preces apmaksa

5.1. Preces cena ir norādīta interneta veikalā. Gadījumos, ja pasūtītajai Precei ir norādīta nepareiza cena vai Prece nav pieejama, Pārdevējs apņemās informēt Pircēju pēc iespējas ātrāk. Pircējam ir iespēja apstiprināt pasūtījumu, vai arī atcelt to. Ja pasūtījums jau ir apmaksāts, Pārdevējs veic naudas atgriešanu par nepiegādāto pasūtījumu.

5.2. Klients var veikt pasūtījuma apmaksu, izmantojot vienu no SmartSpot.lv piedāvātajiem apmaksas veidiem:

  • Bankas pārskaitījums – Jums tiks nosūtīts priekšapmaksas rēķins ar mūsu rekvizītiem. Apmaksu varēsiet veikt manuāli – ar bankas pārskaitījumu.
  • Internetbanka – Apmaksā pasūtījumu izmantojot sev ērtu interneta banku. Piedāvājam apmaksu caur Swedbank, SEB, Luminor, Revolut, Citadele, Paysera, u.c. internetbankas vai maksājumu sistēmas.
  • Apmaksa piegādes brīdī – Apmaksā pasūtījumu saņemšanas brīdī kurjeram. Apmaksu vari veikt saidrā naudā vai ar bankas karti.

5.3. Ja Klients izvēlas veikt apmaksu caur internetbanku, Klients apņemās veikt apmaksu par pasūtījumu uzreiz. Pretējā gadījumā, Klientam nav tiesību sniegt sūdzību par piegādes laiku, jo pasūtījuma apstrāde tiek uzsākta tikai pēc pasūtījuma apmaksas.

5.4. Pārdevējam ir tiesības piemērot atlaidi vai piedāvāt Pircējam piedalīties lojalitātes programmās. Pārdevējam ir tiesības vienpusēji mainīt atlaides vai lojalitātes programmas nosacījumus.

Preces atgriešana

6.1. Pircējam ir tiesības atteikties no interneta veikalā pirktām precēm 14 dienu laikā no iegādes brīža. Atgrieztās Preces vizuālajam stāvoklim, lietošanas īpašībām un preces marķējumam ir jābūt tādam pašam, kā piegādes brīdī. Prece ir jāatgriež iepakojumā, kurā tā tika piegādāta un pilnā komplektācijā.

6.2. Saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu, Pārdevējam ir tiesības piemērot atgrieztās preces defekta kompensāciju – noteiktos gadījumos, ja Prece tika atgriezta citā iepakojumā, iepakojums ir nopietni bojāts, precei ir lietošanas pazīmes, piemēram, skrāpējumi vai tamlīdzīgi defekti.

6.3. Pircējs nevar attiekties vai atgriezt Preces ar individuālām īpašībām, ja atgriežamo preci izmantot var tikai Pircējs, kurš to ir iegādājies.

6.4. Pircējs ir atbildīgs par iegādātās Preces kvalitāti un drošību 14 dienu atgriešanas periodā.

6.5. Pircējs apzinās un apstiprina, ka pēc Preces lietošanas uzsākšanas, Prece atbilst pasūtītajai un to atgriezt nav iespējams.

6.6. Pircējam ir tiesības veikt Preces apmaiņu 14 dienu laikā pēc Preces piegādes brīža, ja Preces izmēri, krāsa, forma vai parametri neatbilst pasūtītajam. Precei ir jābūt tās oriģinālajā izskatā (bez lietošanas pazīmēm) un iepakojumā, ar kuru prece bija piegādāta.

6.7. Gadījumos, ja Pircējs vēlas Preces apmaiņu, taču cenas atšķiras, Pircējam ir jāapmaksā cenu starpība. Cenu starpību apmaksu varat veikt ar bankas pārskaitījumu.

6.8. Ja Preču apmaiņas brīdī Pārdevējam nav pieejama līdzīga Prece, Pircējam ir tiesības atteikties ievērot šos Noteikumus un pieprasīt naudas atgriešanu par Preci (izņemot piegādes izmaksas).

6.9. Lai veiktu Preces atgriešanu vai apmaiņu, Pircējam ir jāaizpilda speciāla forma SmartSpot.lv interneta veikalā. Formā ir jānorāda Preces nosaukums un iemesls, kāpēc vēlaties Preci atgriezt vai apmainīt.

6.10. Naudas atgriešana tiek veikta uz Pircēja norādīto bankas kontu.

Intelektuālais īpašums

7.1. Interneta veikalā publicēto tekstu un grafisko attēlu reproducēšana ir aizliegta. Preču zīmes, zīmolu nosaukumi un logotipi ir to attiecīgo īpašnieku īpašums.

Garantijas un atbildība

8.1. Pārdevējs nav atbildīgs par jebkādiem zaudējumiem, kas Klientam radušies Preču nepareizas lietošanas rezultātā.

8.2. Pārdevējs nav atbildīgs par ārējo vietņu saturu un funkcionalitāti.

8.3. Pārdevējam ir tiesības pārcelt vai citādi nodot savas tiesības un pienākumus attiecībā uz Klientu trešajām personām.

8.4. Juridiskām personām (pašnodarbinātām personām, lauksaimniecības uzņēmumiem, pašvaldībām, personu apvienībām, nodibinājumiem un kopuzņēmumiem) par papildu gada garantiju tiek iekasēti 15 % no preču vērtības. Tas ir tāpēc, ka juridiska persona preci izmanto intensīvāk nekā parasts patērētājs, kā rezultātā tā daudz ātrāk nolietojas. Par 15 % samaksu klientam tiek piedāvāta divu gadu garantija. Arī tad, ja juridiskās personas iegādātajam produktam ir garantija, SmartSpot.lv remonta laikā piedāvā rezerves telefonu.

Personas datu konfidencialitāte un drošība

9.1. Klientu datu sniegšana.

9.1.1. Reģistrējoties interneta veikalā, klients norāda sekojošo informāciju:

  • Vārds, uzvārds;
  • E-pasta adrese;
  • Kontakttālrunis;
  • Preces piegādes adrese;
  • Lietotāja profila parole.

9.2. Klienta sniegtās informācijas izmantošana.

9.2.1. Pārdevējs izmanto Klienta informāciju sekojošiem mērķiem:

  • Klienta reģistrācija interneta veikalā;
  • Klienta pasūtījuma izpildīšanai;
  • Interneta veikala pilnvērtīgam darbam un analīzei;
  • Klienta informēšanai par jaunajiem produktiem vai akcijām.

9.3. Pārdevēja ievāktās informācijas izpaušana.

9.3.1. Pārdevējs apņemas neizpaust no Klienta ievākto personālo informāciju. Informācijas izpaušana par Klientu aģentiem un trešajām personām, kas rīkojas saskaņā ar līgumu, kuru Pārdevējs noslēdzis, lai izpildītu Klienta saistības, nav uzskatāma par pārkāpumu.

9.3.2. Informācijas izpaušana nav uzskatāma par Noteikumu pārkāpumu, ja informācija tiek izpausata saskaņā ar Latvijas Republikas tiesību aktiem.

9.3.3. Pārdevējam ir tiesības izmantot “Sīkdatnes”. Šīs sīkdatnes nesatur konfidenciālu informāciju un netiek nodotas trešām personām.

9.3.4. Pārdevējs saņem IP adreses par SmartSpot.lv apmeklētājiem. Šī informācija netiek izmantota, lai identificētu apmeklētāju.

9.4. Pārdevējs nav atbildīgs par Klienta tīmekļa vietnē publiski pieejamo informāciju.

Komentāru publicēšana

10.1. Visi publicētie komentāri netiek uzraudzīti, lai pārbaudītu atbilstību Smartspot.lv komentēšanas noteikumiem. Visi komentāri, kas publicēti interneta veikalā, automātiski nozīmē piekrišanu visām komentāru publicēšanas prasībām.

10.2. Smartspot.lv vienmēr ir tiesības dzēst komentārus, kas neatbilst Latvijas Republikas tiesību aktiem, pārkāpj citu personu tiesības un komentāru publicēšanas noteikumus. Smartspot.lv ir tiesības pēc saviem ieskatiem dzēst jebkuru viesu grāmatas vai produkta komentāru.

10.3. Jebkura persona, kas iesniedz komentāru Interneta veikalā, apstiprina, ka šis komentārs nepārkāpj trešo personu tiesības, un uzņemas atbildību par savu rīcību, ja tiek pārkāpts iepriekš minētais noteikums.

Citi noteikumi

11.1 Attiecības starp Klientu un Pārdevēju regulē Latvijas Republikas tiesību akti.

11.2. Jautājumu vai strīdu gadījumā Klients var sazināties ar Klientu apkalpošanas dienestu. Visi strīdi starp pusēm tiks risināti sarunu ceļā, ciktāl tas būs iespējams. Ja vienošanos nevar panākt, strīds tiks nodots izskatīšanai tiesā saskaņā ar Latvijas Republikas tiesību aktiem.